Sladice

“Cukri so prijetna razvada ob vseh priložnostih”

https://www.youtube.com/watch?v=seR4LihhWg4

Mama Paula od začetka do konca

Oglejte si naš video

Play Video

Pogosta vprašanja

So čokolade in sladoledi brez glutena?

Vsi izdelki razen choco ami oreščki in suho sadje so brez dodanega glutena. Vsebujejo ga v sledovih, saj moko v naši delavnici uporabljamo za druge izdelke in se ga posledično ne moremo znebiti. Manjši delci glutena se prenašajo po zraku, z oblačili… tako, da izdelki niso primerni za res hude alergike.

So izdelki veganski?

Vsi niso, so pa veganski vsi štirje sadni okusi butičnega sladoleda in pa vsi čokoladni izdelki narejeni iz temne čokolade (vsi vsebujejo mleko v sledovih).

Kje se da dobiti naše izdelke?

Ves asortima izdelkov se da dobiti pri nas v Britofu, lahko pa si na zavihku »lokacije« ogledate še vse preostale lokacije.

Je treba izdelke prej naročiti ali so stalno na zalogi?

Izdelki iz osnovnega asortimaja so ves čas na zalogi, kar pa se tiče personaliziranih cukrov kot so tortice, sladoledne lučke, sladoledne torte, sladice v kozarčkih in personalizirane čokolade pa jih je treba predhodno naročiti.

Koliko prej naj oddam naročilo tortice, sladic v kozarčkih, lučk…?

Super je, če nam naročilo oddate vsaj en teden prej, saj imamo tako več časa za realizacijo nečesa čudovitega in slastnega.

Ali je mogoče naročilo plačati s plačilnimi karticami Visa in MasterCard?

Trenutno takšen način plačila pri nas ni mogoč. O morebitnih spremembah boste obveščeni!

Kateri načini plačila obstajajo v vašem podjetju?

Na naši spletni trgovini je možno plačevati z PayPal računom ali nakazilom po predračunu.

Ali lahko izdelek vrnem po nakupu?

Izdelka po nakupu ne morete vrniti, saj gre za živilski produkt.

Kako uporabim promocijsko kodo?

Promocijsko kodo vpišete na blagajni v okence “Promocijska koda”.

Kaj če predplačniško blago ni dostavljeno?

Če svoje pošiljke ne prejmete, nas prosim takoj kontaktirajte.